lördag 10 oktober 2009

Chokladfestival!

Jag, Angie och Joel har varit på Nordiska Museet igår där det är Chokladfestival så vi har svullat chooooklaaaa! GOTT, jag var proppens! Exploderade nästan...


Kön utanför, helt sjukt. Men det gick fort att komma in.

Chokladfontän!! Det var inte jättegott, man fick bara dippa marshmallows hade varit godare med frukt eller nått men lite koolt. Men det fanns mycket annat gott att smaka på.


HAHAHA, i presentbitiken hittade vi några sköna masker. Vilka kan det vara som döljer sig här bakom? Asså fy fan va roliga ni ser ut! Hahaha!

Efter massa chååkla så drog vi till Imperiet och käkade middag och drack massa drinkar och pratade sönder oss själva. Det är alltid så trevlig på Imperiet. Avslutade kvällen hemma hos Linus och Billan med lite öl. Höll på att somna på stolen jag satt på så jag gick hem i det svinkalla vädret, brr. Låg i sängen och sov fram till klockan 15 idag, jag var helt slut efter veckan! Så det var skönt att få sova ut ordentligt. Vad ska man hitta på ikväll då?

1 kommentar:

Anonym sa...

uppdatera!!