fredag 2 oktober 2009

Härlig fredag!

Jag och Angelica var ute och lyssnade på ett band igår på Södra Teatern, Le Fleur Fatale. De var bra, några låter var riktigt bra. Sen gick vi till Imperiet och drack en drink som inte var så god som den brukar vara där. Sen blev vi trötta (Angie hade nästan somnat tidigare) så vi åkte hem.

Och idag har jag inte gjort NÅGONTING! Lovely! Klev upp och diskade och lagade en omelett, det är typ allt sen har jag legat i sängen och tittat på The Office US. Älskar såna här dagar, så skönt. Men nu är klockan efter sex och man kanske skulle styra upp sig själv lite, duscha?

Tänkte ringa Billan och se vad hon gör och om hon är busy så åker jag nog hem till mamma och pappa. Det var så längesedan jag var där. Åker iaf dit någon gång i helgen.

Nu ringer jag Billan, ciao!

1 kommentar:

Angie sa...

Var du tvungen att skvallra???