fredag 23 oktober 2009

Blod

Jag har de senaste veckorna helt oprovocerat börjar blöda näsblod vid lite udda tillfällen. T.ex. igår precis när jag skulle lägga mig kände jag att det rann lite i näsan när jag la mig på kudden. Jag fick snyta mig och blodade ner en bunt papper men sen slutade det ganska fort. Och idag på jobbet när jag gick för att hämta en gäst kände jag igen att det rann i näsan så jag fick gå och "snora" tills jag hade lämnat av gästen och då kunde gå och torka och snyta mig tills det slutade.

Det har hänt ytterligare några gånger de senaste veckorna och det blöder bara en jättekort stund och inte alls mycket men ändå så det stör. Tänk om jag skulle nysa när jag har massa blod i näsan, det skulle bli ett blodbad, stänk över hela mig. Inte fräscht!

Himmla konstigt tycker jag, vad beror det här på liskom? Jag är inte stressade eller nått sånt där, borde jag vara rädd.

Inga kommentarer: