lördag 31 oktober 2009

90

Igår var jag hemma hos Sandra och Jacob och bara lökade, drack vatten och snackade skit. De andra drack öl och lyssnade på hip-hop, kändes som om man var riktigt risig i magen för att basen vibrerade så in i helvete, eller att mobilen i fickan vaknade till liv men icke det var bara basen. Det var en trevligt kväll men tyvärr så jobbar jag i dag så jag åkte hem vid 12 nykter och seg.

Nåväl, på väg dit upptäckte jag något tråkigt. När flyttade de 90-skylten på E18 på väg norrut från Danderyds Sjukhus till Mörby Centrum. Asjobbigt ju, nu måste man köra 70 ända från stan fram till Mörby. Jag märkte det inte när jag körde förbi Danderyds Sjukhus tänkte bara på att något var annorlunda men sen när jag kom till Mörby och det satt en 90-skylt där så slog det mig "VAFAN?!" Då hade jag ju kört i 90 upp för backen där man alltid förut har fått köra fortare, tur att snuten inte var ute, hehe. Var det längesen de flyttade skylten eller? Jag har ändå kört där några gånger på sistone, jäjä... Så är det iaf. Nu slipper ni böter tack vare mig!

Inga kommentarer: