tisdag 18 november 2008

My place

Hörni hörni
I natt klockan 23 fick jag ett sms av mäklaren att jag får tillträde till min lägenhet nu på TORSDAG! ! ! jäääääääääää istället för den 1 december!!

Ska bli så jäkla kul plus att det passar perfekt för jag är ledig hela den här helgen, ett minus är dock att jag redan har lovat att hjälpa Mackan att flytta, hehe så det får bli en kombination. Nästa helg då flyttar Billan och Linus, det kommer bli till att lyfta många lådor och möbler under de närmaste veckorna! Ska bli kul och se hur allas lägenheter ser ut och hur det kommer att bli.

Jag och Billan kommer bara att bo 1,1 kilometer ifrån varandra, det har vi kollat upp på Eniro.se
Skitkul, bo nära varandra igen som vi gjorde när vi var små!

Jag är GLAD!

2 kommentarer:

Anonym sa...

WOOHOO
Shiiiiiiiiiit va kuuul!!:D
HAHA SJUKT!!
när man skriver sånt här tjaffs s å ska man ju skriva en lite kod typ..
koden nu var LYANl:P
sååå passande

Anonym sa...

niiice =) ser fram emot o komma o halsa pa er allihopa darborta sen hehe
imorrn aker jag till beachen :D ska ta surflektioner, kommer ju ga jattebra hehe