lördag 15 november 2008

15.00

Skönt att jag är tillbaka innan klockan tre! SCORE! Jag är så jävla bra och snabb, ibland är det riktigt bra att ha en bil - en racerbil.
Och som tur var träffade jag inte en enda person jag känner, för jag var inte särskilt fräsch! Såg inte ens någon sån där "bekant" som man aldrig vet om man ska hälsa på eller inte - förutom när man är just packad för då är man plötsligt väldigt bra vänner. Såna personer är härliga att träffa på Bolaget med lite vin i famnen: "hehe tja, läget? A det är bra, ses vi ikväll eller hehe?" Typ så brukar de samtalen bli, trevliga… Hade ju inte tänkt på att jag var tvungen att åka iväg hemifrån innan jag skulle iväg ikväll. Hade inte duschat, de största och skönaste mjukiskläderna på, plus att jag glömde sätta på mig en BH innan jag rusade iväg. Det var bara att hålla i grejerna och smyga omkring inne på Bolaget så försiktigt och osynligt jag kunde.

Men det var nära att mitt besök blev allt annat än tyst och lugnt. Fick nämligen en skön hjärtattack där inne. Kunde inte hitta mitt vin!!! Det var helt tomt där flaskorna brukar stå, NEEEEJ! ÄR DE SLUUUUT ELLER VAAD?!?!?! Sammanbrottet var nära…

Sen stod de på samma hylla fast längst till höger istället för längst till vänster, hehe pjuh! Varför hade de flyttat det dit, typ en meter...

Fick favoriten tillsist iaf, Errazuriz Rosé, mumma! (minsta bilden, hitta ingen annan)

Inga kommentarer: