fredag 7 november 2008

FEST !

Ikväll blir det en sjudundrads fest, FIRMAFEST!

Jag tror jag har bestämt vad jag ska ha på mig, en silver klänning eller en ljuslila pennkjol med ett vitt linne. Båda är snygga men klänningen är bekvämare än kjolen. Kjolen är ett år gammal och jag var lite smalare då så nu är den extra råtajt, kommer fan inte kunna sitta och dansa i den, det får bli klänningen. Den är ju också råhet. De är snygga på olika sätt förstår ni. Får banta ner mig lite för att kunna ha kjolen igen...

Jag har målat naglarna nyss med mitt nya nagellack, oh my god va snyggt det blev. Jag, Billan och Angie gick ju en workshop om nagelvård när vi var på Kistamässan för några veckor sedan hehehe

See my work! Mina chipsfingrar och mitt rosa nagellack!

Färgen är mer rosa än vad den är på bilden, gick inte riktigt att få till det med kameran...

1 kommentar:

Anonym sa...

ar ju inne pa din blogg alldeles for mycket motsvarande vad som hander pa den iaf :p
man har ju mycket o gora pa jobbet ibland.
men du, nu har jag iaf borjat pa min igen! :D
ahrengart.webblogg.se
grym ;)
abracos