lördag 15 november 2008

Godkänd!

Att flytta alltså... shit vilken pers!

Beslut, beslut, beslut! Blandat med fetångest. Den största ångesten har väl att göra med lånet, skuldebrev och ränta. Roliga vuxengrejer! Sen ska man sitta här hemma och packa ner det man vill ha med sig och förvara det man inte vill ha med sig någonstans och slänga annat skit. som tur är så rensade jag mitt rum för något år sedan på skit så det mesta ska faktiskt med till Bergsgatan.

Men sen ska man hitta en plats för allting i lägenheten också. Jag har nästan inga möbler, bara säng och en gammal soffa som jag nog ska ha från början, allt annat måste jag köpa nytt. Härlig utgift nu till jul, en del grejer kan man kanske önska sig i julklapp men jag vill ju ha allt nu inte i slutet av december.

I torsdags fick jag reda på att jag blivit godkänd av bostadsrättsföreningen så nu hade jag tänkt ringa killen som jag köper lägenheten av och se om vi ska göra upp affären tidigare än vad vi avtalat. Han har redan flyttat ut och vill nog bara bli av med hyran och sitt lån på lägenheten och jag vill ju bara flytta in så fort som möjligt. Förhoppningsvis så har både han och mäklaren tid någon gång nästa vecka. Så i slutet av nästa vecka kanske jag har flyttat hemifrån - STORT!

Nu kan jag faktiskt inte skriva mer, jag måste till Bolaget, de stänger om 30 min, satan!

Inga kommentarer: