torsdag 6 november 2008

Money, stuff and friends

I onsdags sålde jag lite fonder och idag betalade jag min handpenning på lägenheten!
Nu är det fan på riktigt, nu är det fan seriöst! My God! Flytta hemifrån, shiet!

Har börjat rannsaka mitt rum på vad jag vill ta med mig och vad jag känner att jag kan lämna bakom mig tillsammans med min barndom, hehe. Mamma skulle ta hem några flyttkartonger från jobbet idag så jag kan börja packa ner grejer som man inte använder just nu till flytten.

Billan och Linus köpte ju också sin lägenhet som de har budat på, i Solna så nu kommer jag och Billan att bo nära varandra igen som vi gjorde innan hon flyttade till Östermalm. Back together again! Tjiihoo! Fia bor ju också i Sumpan och en av mina arbetskamrater, Emelie. Sundbyberg is the place to LIVE! Kommer bli kanon, längtar så sjukt mycket tills den här månaden är slut och jag kan flytta in.

Inga kommentarer: