lördag 15 december 2007

YTTERLIGARE en blogg är född...

En blogg är född på denna dag, det var mitt välbehag.
(ursprung: ett barn är fött på denna dag, det var Guds välbehag, ni fattar grejen, julstämning)

Då var den här, Elin Alpnes blogg. En i mängden. En av alla. Osynlig? Aldrig!

Skulle gärna stanna men jag sa till Sophie att jag skulle komma hem till henne klockan 20.00 för att börjar kröka men jag har inte ens duschat och klockan är nu 19.36...

Sorry Soppan blir nog lite sen

Tjing fling

2 kommentarer:

Sophie sa...

känner mig djupt rörd och hedrad när jag som bara en liten fjärt i rymden blir nämnd redan vid det första inlägget!! DIOS MIO! POR QUE, POR QUE, POR QUE?!?!?!?

Sophie sa...

du btw, skönt att tiden BACKADE 10 min efter d att du kommit tillbaka från duschen o då du skicka inlägget, det va himla skumt!