söndag 23 december 2007

Lördagen den 22 december...

...kommer för evigt att vara en mörk dag i mitt förflutna!

Denna mörka dag skaffade jag Facebook!!

Jag skäms, hur kunde jag var så svag? Jag har ändå stått emot i mer än ett halvår från påtryckningar från vänner och arbetskamrater. Vad fick mig tillslut att ge efter för deras begär?

I don't know

Jag har enda sen mina första vänner skaffade Facebook predikat om hur tidsödande och töntigt det är. Om hur "jag lever i den riktiga världen", "jag sitter minsann inte hemma upptryckt framför datorn och tror att jag är kompis med alla dessa människor" åh nej inte jag inte...

Dubbelmoralen hos mig själv är pinsam!

Tillslut fick de mig, Internet gick mig, communityns lockelse blev för stor, grupptrycket för hårt!

Jag gav vika, som den svaga medborgare jag är så gav jag vika för trycket från samhället!

Jag var unik, en av de få som inte hade Facebook, nu är jag bara en i mängden, en i pöbeln!

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHA SUUUCKER:D