måndag 19 januari 2009

Tummen är ur röven!

Fan vad jag tog tag i mig själv idag. När jag flyttade in i min lägenhet var det massa fix som jag höll på med och allt blev bra. De stora grejerna blev klara så man kunde leva här och allt flöt på. Sen blev det jul och New York och lite småsaker som jag inte gjort klart har bara fått vara. Till exempel hållen i vägen där garderoberna stod förut eller luckan mellan diskbänken och de nya lådorna. Sen är ju väggarna FÖR tråkiga, HELT vita bara, triiist.

I NY köpte jag två super snygga posters som jag skulle sätta upp men sen jag kom hem har de bara stått i sin papprulle i ett hörn. Hemma hos mamma och pappa hade jag också tagit några koola blyertsteckningar som min farfar hade gjort och några ramar som passade till, dessa tänkte jag ju också sätta upp på väggen men de har också bara stått i ett hörn.

Men idag åkte jag och Fia till IKEA och köpte ramar till posterserna och så skulle jag köpa en hylla till att ha över sägen och då täcker ju den även några av hålen efter garderoberna men den var tillfälligt slut, kommer in på torsdag. Sen satte jag in allt jag hade här i olika ramar. Ramarna hemifrån behövde dessutom göras rena så det tog typ 100 år. Nu ska de bara upp på väggen, måste köpa några bra skruvar och plugg så jag kan sätta upp dem.

Nu ska fan allt fixas här så min lägenhet är heeelt klar, vänta ni bara. ALLT ska fixas!

Inga kommentarer: