torsdag 22 januari 2009

Blondie and I x 2

Kom nyss hem från en svängig kväll ute på stan med Angelica. Vi drog direkt efter Kvällsöppet och mötte upp Åke och Simon och några av deras random friends i deras "lokal", vilken var assoft! Sen drog vi till Spyan och dansade assen av oss, jäklar vad vi ALLA svängde och diggade järnet! Så jävla roligt hade jag!

Angelica var nykter för hon ska jobba med Edter Tio idag tordag, jobbigt. Så hon fick låna min bil till Södertälje och till jobbet sen på morgonen, dealen var att då vill jag ha skjuts hem till Sumpan, så hon släppte nyss av mig, jag undrar om hon kommit fram än...probably not.

Åke "lurade" oss att skjutsa hem honom och han ragg, Amie tror jag hon hette, så hamna vi typ på andra sidan stan, men det var lätt att hitta hem sen iaf, det var ju tur det., HE OWS ME big time!!! Och Angelica också för den delen! HÄon ska fan upp snart.

La märke till en annan sak idag:
Jag och Blondinbella hade liknande outfits today!! HAHAHA

Vitt topp (body)
Svat, kort pennkjol
Grå strumpbyxor
FTW

Inga kommentarer: