fredag 23 januari 2009

NEW YEARS IN NEW YORK!!!!

Här har ni lite bilder från vår nyårskväll i New York baby!
(Klicka på bilderna så blir de större)

VIP-biljetten, eller ska jag säga ULTRA VIP!!!

Gänget i vår hörnsoffa uppe på VIP-scenen, (fr.v. Lucas, Johan, Fanny, Timmy, Marcus)

Ett uppdukat partybord med två helrör, skumpa, virke och tilltugg. Livet leker!

Jag och Fanny underhåller oss med nyårsleksakerna, notera our eyelashes!

Vi misstänkte dagen efter när vi tittade på korten att Marcus, killen till höger, fick någon form av allergisk reaktion, vi vet inte av vad dock men kolla in hans ansikte, stackarn, HELT RÖD! Ner på halsen och sen inte runt ögonen. Something was wrong men ingen av oss märkte något där.


TOLVSLAGET!

I toakön, glammigt...?

Jag klär bra i festens snyggats glasögon - 2009 FTW!
Fanny dansar till "My humps" och Timmy gillart

Våran "butler", han kom och fyllde på flaskorna och plockade bort disken, vilken kille!!!
Det stod två BIATCHES i vårt hörn av soffan, ingen kände dem? WTF! Jag är inte förtjust! Jag sa argt till vakten att vi inte ville ha några horor i vår soffa så han slängde bort dem, muahahahaaaa! Snygg var jag också...
EGO TRIPPIN'
Tyckte jag att jag var äckligt snygg den här kvällen eller!
Sinnessjukt snygg! My hair was fucking flawless!

BABY! Never leave me!
Center of attention!

Ett stökigt bord, festen lider mot sitt slut...
Två jävligt slitna, heta brudar, som har haft det KALAS!
STÖRT BRA NYÅR

Inga kommentarer: