onsdag 28 januari 2009

SpontanGLAMOR i vardagen

Satt hemma vid datorn igår kväll och gjorde ingenting, skulle åka och handla mat snart när jag börjar snacka med Angelica på MSN. Hon säger att hon ska på releasefest för "Made in Sweden" artisterna Kim och Janet om en timme och tycker att jag ska följa med. Hon skickar ett nummer till mig som jag ringer upp och en tjej som hette Samantha som hälsade mig välkommen. Soft!

Nu gällde det att skynda på, in i duschen, rota fram en skön outfit och rusa iväg till tunnelbanan. Streeeeeess!

Jag mötte upp Angelica och Johanna på Stureplan och vi gick vidare till Sturehof och O-baren. Där bjöds det på vin, öl och lite tilltugg. Det var en hel del svenska kändisar där och über kändiskåta Johanna höll på att svimma när det gick förbi någon sköning. Efter några glas vin börjades det ta parbilder med div kändisar, det var så jävla kul att se henne svänga runt där och jaga kändisar och det blev väldigt fina bilder, hahaha. Spana in bilderna på Johannas blogg!

Kim och Janet uppträde tillslut och de var faktiskt bra, riktigt bra röster på båda två. Inte riktigt min sorts musik men helt klart duktiga. Efter uppträdandena dog festen sakta ut så jag, Angie, Johanna, Robina och Monica drog vidare med våra "goodiebags" till Riche. Tog några drinkar, Angelica och Johanna raggade upp några gamla engelsmän och det bjöds på skumpa och vin från lite olika håll. Flödar!

På allt rundare fötter drog hela gänget återigen vidare, nu till Berns där Mode Veckan håller till men klockan började bli mycket för att vara en tisdag så vi stannade inte så länge. Vinglade mot tunnelbanan efter en helkväll på Stureplan mitt i veckan, helt klart en ny upplevelse. KANON!!!
Kung Elin på "röda mattan"

1 kommentar:

Anonym sa...

det var naaaajs