måndag 28 december 2009

Nyårslöfte?

Är det någon som hade tänkt avlägga några nyårslöften? Jag tror inte jag har hört nått om löften än. Man kan ju alltid hoppas på att man kan lova sig själv att börja träna igen och leva lite sundare men det brukar inte riktigt fungera. När jag sitter och tänker nu så känns det som om Mange lovat att sluta röka efter nyår eller det kanske bara är önsketänkande.

Det vore ju najs med ett roligt löfte typ "jag ska lära mig spela gitarr" eller "jag ska cykla Vättern runt".

Har någon nått bra löfte?

3 kommentarer:

Fancy sa...

Jag ska vara snällare mot Lucas. Ditt nyårslöfte får bli bättre träningsmoral tycker jag. Med mig!

elin sa...

Stor chans

Fancy sa...

What have you done today, to make you feel proud? It's never too late to tu-ry. Yeah! We need a change. Yeah! Do it today! Yeah! I can feel my spirit rising. Change - yeah! We need a change. Yeah! So what have you done today, to make you feel pu-roud?