fredag 29 maj 2009

I'm a girl och jag vill bli fri

Idag kommer att bli en underbar dag. Sitter på jobbet och jag kan knappt resa mig från stolen för jag har sån jävla mensvärk! Herregud asså hörrni! Jag brukar få värk de första dagarna men nu är det fan inte nådigt och de har ju slutat med att ha värktabbletter här på jobbet så det är bara att bita i det sura äpplet och köra på, på med masken bara!

Det som får mig att överleva är Freddie i mina öron - fantastiskt! Youtubade runt lite nu när jag lyssnat på alla hits och tittade på lite inslag i stil med "Freddies last days" och jag började nästan gråta, det är så sorgligt. Snart har han varit död i 20 år liksom men vilken snorunge känner inte till Queen? Otroligt!

Bästa musikvideon! Så jävla kung! Han ÄR SÅ bra som sårad uttråkad hemmafru. Älskar när han rullar fram på golvet med "nakna" männsikor. Sånt här skriver inte sig själv, ett geni har varit inblandad. Och kan han ha tajtare skinnbrallor?



Så idag ka vi väl alla slå oss fria från deprimerande stereotyper och tråkig vardag, är ni med mig? Det är ju trots allt fredag.

1 kommentar:

Fancy sa...

Du vet att han är från Zanzibar? Jag frågade om det fanns något museum eller nåt när jag var där och killen jag frågade började nästan viska så att ingen skulle höra att vi pratade om Freddie - han är så förskjuten för sin homosexualitet fortfarande. Så tragiskt.