måndag 1 juni 2009

Jag har haft en mycket mullig helg

Vem har tid att blogga i det här vädret? Jag frågar er. Helgen har iaf varit fantastiks, hela veckan faktiskt. En riktigt kul vecka med säsongsavslutnigar till höger och vänster och fester uppe och nere. Har nog haft alkohol i blodet 24/7, I like it! Och det har nästan inte gått en dag som jag itne har vait med Angie, skönt gumman att vi fick en rejäl dos av varandra nu till "sommaruppehållet". Det var knasigt att gå hem DIREKT efter jobbet idag...
IAF:
Började med Tight i onsdags, sammanfattas så här: FAAAANTASTISK!
Tjejerna gör sig redo, hot!
"Tjejen i randigt som har the moves"
Hahaha, snyggar gäng får man ju söka efter med ljus och lykta.
Det är TIGHT-handen! Learn to love it!
Fredag kväll i Södertälje, himla mysigt och med lite dans på slutet, sånt gillar vi.

Lördag drog jag och Angie till Skrattstock, sen kom även Fancy, Klara och Johanna. Hela jävla Fyran va där: mycket skratt, Fanta/rosse och lite bad. Avlustade med grill på härliga Liiidingö @ Klaras.
Mer trashig tjej får man ju leta efter Fancy! Dagen börjar närma sig sitt slut, syns de?
Det har jag gjort i helgen! (och veckan)

3 kommentarer:

Angie sa...

Så himla väldans trevligt!!

Fancy sa...

Tjaaa... jag har en snygg tröja i alla fall!

stinaaa sa...

Avundsjuk!!
Puss!