onsdag 3 juni 2009

Ja men helvete!

Ojojoj, idag kom jag till jobebt EN TIMME för sent! Jävla skitkuk! Vaknade 40 minuter efter att jag skulle ha varit på jobbet... Vaknade och tryckte på mobilen och då var klockan 04.11, damn!

Och jag fattar inte, ibland när man försover sig kan mna iaf ha ett minne av hur det gick till men inte idag. Igår kväll när jag la mig är jag säker på att jag såg att klockan var ställd på 02.45, jag såg det på displayen och när jag sen har undersäkt telefonen så är båda alarmen inställda på onsdag och det är väl för FAN onsdag idag. Jag brukar snooza tills jag tillslut stiger upp och stänga av telefonen på riktigt när jag typ är på toa. Stänger aldrig av alarmen i sängen just för att chansen är så stor att man somnar om, mobilen ringer var 5:e minut så jag FATTAR INGENTING. När stängde jag av för jag kommer inte ihåg att jag en enda gång hört dem ring. Mycket märkligt. Det kanske bor nån mysko liten människa under min säng som tyckte tt jag skulle få sovmorgon, det vore ju trevligt.

Men jag måste säga att jag var jäkligt snabb in, var på jobebt 04.30, tur att jag hade lagt fram vad jag skulle ha på mig dagen innan och duschat önskar bara att jag hunnit borsta tänderna. När jag kom in och skulle plocka fram frukosten så stod sångaren i Hardcore Superstar där och just borstade tänderna jag typ: "åååh, jag vill också, fan va FRÄSCHT!" Jag fick seriöst fram frukosten och plockade iordning på 20 minuter det måste var någon sorts rekord och listan skrev jag på 10. Det går ju snabbt om man bara vill bara det att man är van vid att kunna sega till det.

Skönt att det är hårsrock idag när jag är lite snurrig för hårdrockare är helt kalrt de skönaste människorna i musikbranschen, hands down. Så avslappnade och roliga, knäppa på nått vis och alltid skittrötta. Partyanimals! Så det ska nog bli en trevlig morgon trot detta lilla klavertramp till start.

Inga kommentarer: