onsdag 10 juni 2009

Soppan och Shopping

SKOJA INTE att jag har shoppat idag, och gissa var... i Väsby Centrum - UDDA! 100 par skor och annat lite krims krams, ni kanske får se imorogn om jag orkar, hartvättstuga imorgon.
Jag var där med Soppan som kom direkt från gräsklipparn på golfklubben, vi strosa fan runt i 3 timmar. Skitsoft att vara i ett köpcentrum man inte bruakr vara i. Allt var fan bra och jättespännande. Hittade mycket mer än vanligt, annars är det liksom bara samma gamla vanliga tråk. Sen tog vi en rejäl subba.
Soppan och en tonfisk - hon gilalr tonfisk, jag föredrar Italian Spicy.
Jag upptäkte att de här mackorna är ta mig tusan lika stora som mitt huvud, helt otroligt att de går i faktiskt. Det är som om jag skulle sitta och äta upp mitt eget fejs och lite till! God damn it.
Tack för idag hun! Om du var ett hav vore jag en våg och om Gud hade haft en bror skulle han ha hetat "Om". Inte sant.
Nä måste stänga ner nu, ska fan i säng innan kvart över tio. Jobb imorgon ju och klocakn är nu 22.09 INTE bra. God natt!
(Just nu: The Righteous Brothers - You've Lost That Lovin' Fellin'" )

Inga kommentarer: