fredag 12 juni 2009

Missbruket

Fredag idag och ikväll blir det utgång. Hoffmaestro och Chraa spelar på Tegelbruket och det kommer att bli galet sväningt.

Skitlängesen jag var på TGL och om jag inte minns fel så var jag nykter då men jag hade mycket kul iaf. Man har alltid kul på Bruket, nästan iaf. Det började suga när vi hängde där hela tiden och vi började bli de äldsta där eftersom 90:or började få komma in, vilket sög. Men nu när vi inte hänger där varje helg längre så spelar det ingen roll att det är massa småglin där för man märker inte dem för man har saknat Tegel så mycket och människorna där (som fortfarande hänger där varje helg).

Fan det var också skitlängesen jag såg Hoffe, typ förra sommaren i Kungsträdgården... Kul att dom spelar på Tegel asså, har fan funderat på när de skulle komma dit men jag fattar inte riktigt hur de ska få plats på scenen, de är ju typ 100 pers och scenen på Bruket är skit liten.

(Nej, jag kan inte vrida på filmen. Någon som vet hur man gör?)

Förkrök hos Gurra i Danderyd sen kör vi på!!! Be there! Tjiiho

1 kommentar:

Angelica sa...

men serri. Uppdatera fifaan