söndag 17 maj 2009

Det är dags...

...för ett fylleinlägg! JA!

Vi är hos Mangie i Skarpäng! Han fyller år, 22 bast. En gammal jävel helt enkelt!

Det är Lykke Li som vrålar i högtalaren och det är helt klart jävligt grymt...Mange fråga nyss om jag ska sova här och jag tror JA, orka GÅÅÅÅÅ till nattbuss! I think NOOOOT!

Vad gör ni andra galna läsare ikväll?!?!?!?!?!? Angie? hos Emil åååf cååårs!! Billan är här, Sandra: MUPPsala, Sophie: LUNDfittan!, Gurra: jobbar, Fancy: bor i Fruängen och Täby är inte koolt nog! Klara: JAAAA; vem fan vet va hon göööör! Förlåt om jag glömde nån, jag är FULL!

Packat noog?!?!?

NU: Lykke Li - Dance Dance Dance
Den är bra, check it out!!! (säger Linus!)

2 kommentarer:

Fanny sa...

Täby är ju too FFO!

Angie sa...

Vadå hos emil???!!! Minnet är bra men kort. Jag känner mig orättvist behandlad.

1. Jag hade druckit från klockan 14 till klockan 24.

2. Emil kom till mig.