torsdag 21 maj 2009

Of course Tight

Vi var ju såklart på Tight igår det behöver jag väl knappast säga va? Sophie var med vilket var mycket roligt, hon har ju aldrig varit där förr. Hon sa att hon hade kul, jäj! Men i veckan så hittade jag "film" funktionen på min kamera så jag tänkte bjuda er på en dans till Kid Cudis "Day n' Night" performed by Fancy F. Hon är tjejen i blå t-shirtklänning och kvaliten suger, den var inte så här dålig när jag tittade här på min dator men på internet ser för kackigt ut, trist...

Fancy är ju en helt jävla fantastisk dance-mover!

Angie I missed you on the floohooho!

(Pic from last week)

Nu ska jag krypa ner i det tidigare inlägget, jobb imorgon ju!

1 kommentar:

Fancy sa...

Hahaha, det ser ju ut som att jag har en störning! Jag körde väderkvarnen på golvet hela kvällen och smackade en hel del människor i huvudet. Även du, min Elin? Om jag inte missminner mig... Tur att John är där och posar som sitt frisläppta bög-jag så att jag inte ser ut som en tönt helt själv, haha!