fredag 15 maj 2009

Äntligen MAXI!

Jag ahr velat ha en maxiklänning, jag vet inte hur länge, typ sen i höstas har jag planerat att i sommar blir det maxi! Jag har letat och jag har letat och har inte hittat något jag gillar, sommaren närmar sig och jag började bli ledsen MEN så idag hittade jag TVÅ! Båda på H&M, jag har inte shoppat där på 100 år men den här veckan har jag varit där två gånger och shoppat jättemycket varje gång, hur kul som helst!
Veckans shopping:
Maxiklänning 1, favoriten!

Maxiklänning 2 och en härlig tunika!

Skitroliga leggins, linne med en fin påfågel och en färggladrutig herrskjorta!

Fräna supersköna skor!
TVÅ bikinis!
Nu gäller det bara att komma i form inför BITCHEN 2009 för det var ju inte kul i bikiniprovrummet! SKOJA INTE! Stod och tittade mig själv i spegeln och ba: hh, enerverande tragisk åsyn!!!
Nä men nu ska jag bli sommarfräsch och börja sköta om mig själv, har haft en liten orksvaka i nån månad nu. Har inte orkat göra någonting: träna, laga riktig mat, läsa min bok, blogga, "ta hand om mitt yttre" och det har sugigt!!! På måndag ny vecka, nytt liv! YEAH, eller? För det vore ju kul om man var HET som sommaren själv, serri!

1 kommentar:

Mette sa...

Hej!
Jag har desperat letat efter maxiklänningen som du har på bild nr 1 i över ett år nu (i affärer och online). Jag undrar om du möjligtvis är intresserad av att sälja din klänning? Jag är redo att betala en hel del! Snälla hör av dig. Du anar inte hur mycket jag skulle uppskatta det. Tack! Vänliga hälsningar Mette.
mette.mardbrant@hotmail.com