torsdag 7 maj 2009

En vecka har gått

Snart ska jag redovisa den gågna veckan med allt dess innehåll: Valborg, Gurra 21 år, METALLICA. En jävligt tuff vecka måste jag säga, nog en av de tuffare jag har levt och en av de bästa på länge. Den blev bara bättre och bättre för var timme som gick, det bara trycktes in aktiviteter.

Jag har helt klart inte återuppstått än... Jag har jobbat ooockså under alla dessa galej så jag mår typ fysiskt dålig för jag är så trött.

Lite pics tills jag orkar mer:
Valborg i Uppsala!
Jag sitter på några grabbar vi hängde med hela dagen i soliga Ekonomikumparken.
På väg hem. Jag la upp den här bilden bara för att jag var så jävla snygg bakifrån, vilket ass DAMN GIRL!
Metallica!
Vi hade rätt skaplig utsikt! Sjukt koolt att vara där! Äntligen!
Hela gänget!

Inga kommentarer: