torsdag 30 juli 2009

Möblering @ Mini Casa Alpne

Idag var jag så uttråkad och trött på att sova hela dagarna att jag bestämde mig för att försöka möblera om på mina 24 kvadrat, det var fan inte lätt men jag tror att jag hittade ett sätt som jag kanske gillar. Har inte riktigt känt in mig än och vet inte om jag gillar det än som sagt men det känns fan bättre och bättre. Det är skönt att kunna gå igenom den stora dörröppningen mellan hallen och vardagsrummet.

Vi får se om det får forsätta att vara så här.

Jag vred typ allt mot fönstret: soffan och tvbänken. Så flyttade jag byrån från dörröppningen. Det är lite mycket saker där i hörnet på samma ställe...vi får se...

Mm kanske...

1 kommentar:

Fancy sa...

Jag tycker att det blev bra! Sköna märken du måste ha på golvet nu, efter att ha skjutit omkring alltind.