måndag 27 juli 2009

Helt jävla otroligt!

Jag "badade" ju med kameran i byxfickan uppe på landet i helgen och sen dess har jag låtit den torka, så tog jag mod till mig idag och provade att starta den och ta mig fan så funkar den. Vilken fantastik kamera jag har köpt. Nu funkar den dessutom nästan bättre än den gjorde innan för zoomknappen var lite trög förut eftersom jag tappade den i en drink för drygt 2 veckor sedan och när drinken torkade blev det väldigt kladdigt mellan alla knappar men nu har ju det sköljts bort - PERFEKT! Jag är glad!
Grym kamera, den tål allt. Jag däremot är mindre grym. Det har varit horisontell ställning sen jag kom hem från jobbet, är så jävla trött och jag planerar inte att gå upp igen. Eller kanske ska duscha och äta en skål med Start men annars ligger jag nog kvar här. Det är riktigt jobbigt att blogga liggandes...

Inga kommentarer: