fredag 31 juli 2009

Elin the caddie

Idag har jag hängt med Sophie på golfbanan i Väsby. Jag var hennes grymma caddie, det var faktiskt kul. Vi skratta åt de som var dåliga och hade allmänt skoj. Sophie var också ganska dålig ibland men för det mesta bra. Jag blev så in i helvetes trött i benen och fötterna, är inte van att spattsera omkring med en vagn med klubbor efter mig. Det är KM och Sophie leder med 2 slag efter första dagen, tävlingarna fortsätter lördag och söndag. Men då kan inte jag gå caddie för jag jobbar till 12 och hon går ut innan dess, TRIST! Men jag får heja på hemma. GO SOPPAN!!

Matchande matchkläder, japp!
Sophie slår som en GUD!

Oj, det är tungt! Släpa, släpa hela dagen.
Ännu ett superbt utslag, hur långt kan bruden slå, helt sjukt. Hon är så stark min vän "matcho hands".

Inga kommentarer: