onsdag 3 december 2008

More, more, more

Nu börjas det igen, flyttandet....

Idag gällde det Billan och Limpan, inte den avslutade destinationen tyvärr. Lite krångel med mäklare och bostadsrättsförening ligger bakom. Men idag var de tvungna att vara ut ur lägenheten på Östermalm så flyttlasset fick tråkigt nog gå hem till mamma och pappa i Täby tills det att de någon gång får flytta in i nya placet i Solna och bli grannar med mig =)

Så det kommer att bli en flytt till å deras vägnar...suck! Och den kommer möjligtvis att bli av någon gång den här helgen. Hur har de mage att flytta två gånger på en vecka? Det tär ju på deras vänner, förstår de inte de? Mina händer faller i bitar av att bära flyttkartonger med skärande handtag. De är i upplösningstillstånd.

Det som är positivt med att hjälpa folk att flytta är att de är fan skyldiga att bjuda på en måltid under flytten, idag blev det hemlagad chil con carne som Limpans far hade gjort, mycket god!

Men om det blir flytt till helgen igen blir jag inte glad - FÖR JAG VILL FESTA! Har inte festat på flera veckor! TRÅKIGT, jag vill supa!! Bli plakat

Inga kommentarer: