måndag 8 december 2008

She's back BITCH!

I always knew she would!

Jag laddade hem Brittans nya plattan Circus, har bara lyssnat lite grann men jag har redan fastnat för typ 5 låtar, den är kung! Jag trodde aldrig hon skulle kunna toppa "Blackout" men av det jag hört än så länge så är det nog mycket möjligt.

Titelspåret "Circus" toppar listan med en förstaplats
Andraplatsen tar nog "If U Seek Amy"
Tredjeplatsen måste går till "Shattered glass"
Längre ner på listan är det tajt mellan alla andra jag lyssnat på men "Kill The Lights" är nog lite extra bra. "Womanizer" är iaf sämst på plattan! Definitivt!

Jag vill lägga upp musikvideo för "Circus" men jag vet inte hur man gör när man vill lägga upp något från Youtube, någon som vet kan ju gärna berätta för mig. Här är länken iaf och några sköna pics: http://www.youtube.com/watch?v=1zeR3NSYcHk
HAHAHA I had to

Inga kommentarer: