fredag 26 december 2008

Casualty Of War


I taxin igår hem från Missbrukets kanon juldagsfest frågade taxicauffören vad jag hade gjort på tån, jag tittade ner och ser att den är helt röd, typ blod. Öö, jag vet inte svarade jag, jag hade inte ont. Så kom jag på att min vän Pillen hade försökt få min andra vän Billan att dricka Baccardi Watermalon jättesnabbt, men Billan kunde inte så det spilldes röd dricka över allt. Jag trodde det var det som var på min tå.
Men när jag kom hem och försökte få av mig strumpbyxan satt den verkligen fast, allt hade stelnat och när jag sen sköljde så blev vattnet så där röd/brunt liksom som blod ser ut när det torkat. Så då trodde jag att någon MOSAT min tå med sina klackar men efter jag sköljt hela foten och gjort rent så hittade jag ett liiiitet skärsår.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, jag halsade minsann ingen water melon! nu har du allt fått nåt om bakfoten :P! eller hur tanked va du?? kräver upprättelse i bloggen! :P hahah.

ps. hoppas du har det bra där borta!

Anonym sa...

jag va tanked... never mind allt jag skrev tidigare. hahha varför kan man inte ta bort kommentarer....? aja jag ber om ursäkt :P hahahah