fredag 17 oktober 2008

Vänner, jag är äntligen klar!

Aaah, skönt! Äntligen är jag klar med mitt fotoalbum, jag har jobbat dag och natt, natt och dag. Varje ledig stund har jag ägnat åt mitt fotoalbum och jag har inte haft en minut över för "Alpne Berättar". Vissa uppoffringar får man göra för att kunna sitta med en kopp varm buljong och några sega kex på sin ålders höst och bläddra igenom sitt fotoalbum och minnas den tid som flytt.

Jag är riktigt nöjd!

Särskilt nöjd är jag med avsnittet om min och Carins resa till Paris, på en sida gjorde jag en ram av alla lila tunnelbanebiljetter som jag hade i handväskan när jag kom hem, vackert!

I´M BACK BABY!


3 kommentarer:

Anonym sa...

härligt!
jag som hade tappat hoppet om denna blogg, underbart att hoppet övervinner allt!

Anonym sa...

Det var väl faaan på tiden!!

Stolt över dig.

Anonym sa...

Äntligen lite ljus i höst mörkret igen......