måndag 14 april 2008

Starten på ett långdraget arbete

Korten som jag beställde från extrafilm.se förra veckan kom idag, så jag satte igång med mitt fotoalbum idag på kvällen. Jag känner att det kommer ta en väldig tid att få det här klart, jisses!!

Idag gjorde jag bara förstasidan, introduktionen - en sammanfattning av året 2007 skulle man kunna kalla de. Massa flummiga kort med MIG och mina bitches! Sen orkade jag inte längre, men det blev ett snyggt och mysigt kollage!

Fortsätter imorgon, jag är faktiskt riktigt laddad för att sitta och klistra och klippa lite med det här, jag gillar att pyssla och fixa...

Min arbetsplats - sängen - kanske inte riktigt 100% för ryggen och benen, får väldigt lätt myror i benen!

Introduktionen för 2007

Kolla traven med foton till vänster på tangentbordet - GAAHH!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du kanske skulle bädda sängen tänk om någon kommer på besök.....

Anonym sa...

hallå vad häääänder med bloggandet?
AJUSTE ingeeeeeeeeeeet?
Sandra

Anonym sa...

YO YO YO YO vill vill ha lite inlägg här på bloggen nu va...