söndag 2 mars 2008

CYKEL !

Ännu ett vårtecken står på vår tomt!
Jag fick idag en ny cykel av min bästa mamma!
GRÖN och väldigt fin!
Mamma köpte en ny till sig själv också, en ljusgrön. Vi tog en provtur på våra nya gröna cyklar runt kvarteret i regnet som sedan slog över till "snö".

Både min och mammas förra cyklar är märkligt nog försvunna, båda två! Eller mammas cykel blev stulen nere på tågstationen efter att min yngsta lillebror hade lånat den utan att låsa. Men min cykels försvinnande är det ingen som erkänner. Märkligt, ingen har lånat den men ändå så står den inte här ute i cykelstället (?). Jag har inte använt den sen i höstas och jag har sett båda mina småbröder låna den, frågan är bara vem som lånade den sist, innan försvinnandet. Nu bryr jag mig inte vem det var som lånade den eftersom jag har fått en ny men då var jag förbannad, mest på att ingen erkände. Okej att man lånar min cykel och det var ju himla trist att den blev stulen, jag ville bara veta vem...

Nu ska den bara döpas. Idéer?

Green Grace?

1 kommentar:

Anonym sa...

ohhh så söt - lyllo dej - kram Tant Eva