torsdag 6 mars 2008

Hairy!

Inte många har väl missat att jag ska till Thailand snart, på måndag närmare bestämt. Jag kommer för övrigt att fortsätta blogga när jag är där, lite reseblogg.

På grund av resan så tänkte jag att jag skulle vaxa benen så jag slipper raka dem hela tiden där borta. För att kunna vaxa måste man spara!! Not so hot! Kind of manly eftersom jag har rätt mycket hår på benen...Uscha

Men nu ska ruffset bort! Jag och Gurra ska ha SPA-night här hos mig och då ska vaxet på och håret av och lite annat kul. Har legat på golvet i badrummet och skurat så det ska bli lite fräscht när jag och Gurra ska hänga där inne i flera timmar. Man kan säga att det var ganska vidrigt där inne innan men nu är det spotless.

Ska bli så skönt att få fina, hårfria ben igen, har gått runt med det här så jävla länge nu, det tar ju lite tid att spara ihop denna prakt. Särskilt kul är det på gymmet när man har shorts! Yeah

Imorgon kommer resultatet!
Befor:

Inga kommentarer: