lördag 6 mars 2010

Lördagsmys

Idag är det mycket lugnt och chill, vi sitter på balkongen i solen och har precis öppnat första ölen. Trevligt! Jag har bokfört lite för februari och betalat in 2009 års restskatt. Känns bra, men jävlar vad jag tjänar mindre i år än förra, måste nog justera preliminärskatten en aning. Jobbigt.

Imorse åt jag och Mange nybakade scones i sängen och hade jättemysigt. Men det blev också jättesmuligt.


















Mums!

Ikväll blir det inflyttnignsfest hos Iggis, i Hägersten tror jag. Hoppas Jessica är där så jag iaf känner en tjej.

(I torsdags var det INTE chill! Helvete vad jag mådde dåligt. Var tvungen att skicka ut Tina från toaletten när hon städade för jag behövde kräkas. MYCEKT pinsamt! Men det var kul på klubben iaf.)

1 kommentar:

Fancy sa...

Ja, fy fan vilket röj det var. Mitt "dricka ansvarsfullt" gick ju ganska dåligt. Har listat "Fanny full sammanfattas". Nyckelord: drägg.