lördag 13 mars 2010

Jobbhelg

Vilken jävla skithelg att jobba! Jag jobbar var tredje helg och just den helgen som jag jobbar så händer allt: Sophie kommer hem från Luleå för första och enda gången den här våren, Sandra kommer hem från Uppsala, födelsedagsfest ikväll på Medborgarplatsen, Sandra ville pimpla lite vin igår när vi hängde men jag körde så det gick inte och igår när Mange var ute så drog de vidare från Debaser och var ute till 4 och det har ju aldrig hänt förut. Jaja, jag får ligga hemma själv och vara nykter och tråkig.

Jag får umgås mer dagtid och det är ju trevligt. Idag ska vi baka något med Oreos, vet inte vad. Det är Sandra och Sophie som ahr hittat på. Ska försöka få med mig Mange också, haha, så ska han få hjälpa till och baka lite istället för att ligga i sängen hela eftermiddagen.

Imorse när jag gick så låg han utan täcke så jag drog upp det över honom och då hamnade det över hans ansikte såg man bara såg från ögonbrynen och upp. Det såg ut som han låg och gömde sig, haha skiiitgulligt. Men han låg ju egentligen bara medvetslös och snarkade, men det var sött.

Är det sol idag? Längtar ut ur studion.

Inga kommentarer: