måndag 24 maj 2010

Mycket illa

Sitter på jobbet nu och kliar på sommarens 4-5 första myggbett, kommer definitivt bli många fler. Det kliar riktigt mycket och ett sitter på pekfingret och det är omöjligt att klia sig på fingrarna, det går inte. Ett på benet är stort som en enkrona nu och jag försöker verkligen att inte klia men sen kommer jag på mig själv med att sitta och klia utan att jag ens märkt det. Illa!

Myggbetten uppstod på Iggis Ölskiva i lördags. Mycket trevligt och så mysigt att kunna sitta ute hela kvällen och natten. Jag hade ju med mig en flaksa rosévin till ÖLskivan som jag satt och försökte dricka ur i hemlighet men det gick inte jättebra, öl är gul/brunt rosé är rött, några pikar fick jag minsann. Inte illa!

Det värsta, idag när jag kom till jobbet satte jag på Håkan Hellström - För En Lång Lång Tid på datorn. Va fan! Man blir helt klart som man umgås, jag skyller allt på Mange. Måste erkänna att det är en vacker sång. Sakta men säkert kanske jag blir en Håkan lover nu och avslutar alla mina blogginlägg med en vacker rad ur någon av Håkans låtar, man kan aldrig veta. Illa illa!

"Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav, någon dag kanske jag kör över dig här utanför."

Inga kommentarer: