fredag 21 maj 2010

Heldagsfylla?

När är det accepterat att börja med fanta/rossen på balkongen? Halv tre?
Jag målade tånaglarna i brunt men jag vet inte om jag gillar det. Varför hade jag ett brunt nagellack?
Fint eller ser det bara ut som om jag har doppat tårna i skit?

Fråga inte varför texten är understruken, Blogger håller på att byta ut verktyget för bloggen och det nya ÄR SÄÄÄÄMST! Seriöst det är inte jag som är dålig verktyget är bara sämst! Det finns inte ens någonstans där man kan välja att ha eller inte ha understuken text, hjälp mig någon, snälla. Ladda in bilder med det här nya verktyget är ju också helt omöjligt, det går inte att flytta dem dit man vill, så arg! Fuck!

Men det är härligt väder och jag är ledig i helgen så jag är egentligen inte arg.

1 kommentar:

markaanna sa...

har samma problem som du med understruken text. Har du löst det??? Isf hur??